top of page

ELKARRIZKETAK

Actualizado: 28 may 2019

Kaixo denoi! Atal honetan elkarrizketak egingo ditugu. Goierriko jendeari egingo dizkiogu elkarrizketaketak. Espero dugu gustokoak izatea.






 

IZASKUN SALAZAR



 


IKER GARCIA DBH 2.MAILAKO IKASLEARI ELKARRIZKETA


Iker Garcia jaiotzez Idiazabaldarra da. Gaur egun, Beasaingo ikastolako DBH2 ko ikaslea da, eta baita pilotari aparta ere. Pilota munduan trebea dela esan dugu, baina ala ere berak kontatuko digu hori hoberen.



Garazi: Kaixo Iker zer moduz?

Iker: Ondo esan beharko det.

Sara: Nolatan aukeratu zenuen pilota zela zure kirola?

Iker: Txikitan hasi nintzen jolas moduan, patioan.... eta horrtik gustatzen zait.

Garazi: Noiz egin zenuen debuta?

Iker: 7 urterekin uste dut

Sara: Zure familiari zer iruditzen zaio zure pilotari izaera?

Iker: Ez dakit, osaba, amona eta familia guztiari pilota gustatzen zaionez ez dut arazorik izan.

Garazi: Non entrenatzen duzu?

Iker: Lazkaon entrenatzen dut.

Sara: Nondik ateratzen duzu denbora entrenatzeko?

Iker: Ez dakit, ba, hemendik atera eta entrenatzera joaten naiz eta azterketaren bat badut ikastera

Garazi: Zenbat domina, txapel eta kopa dituzu?

Iker: Dominak ez dakit, baina txapelak 29 eta kopak hogeita hamapiko.

Sara: Zein da zure pilotako idoloa?

Zabaleta, honenetakoa delako, pelotari nola ematen dion eta nola jolasten duen ikusgarria baita.

Garazi: Zer moduzko pilotariak daude ikastolan?

Txikiagotan nahiko onak daude, Unax Madina adibidez,

Sara: Pilotan jarraitzeko asmorik ba al duzu?

Iker: Bai, orain entrenatzen ibiltzen naiz eta ea!!!!

Garazi: Animo Iker, eta espero dugu hurrengo partiduetan ere

horrela jarraitzea!!

Iker: Eskerrik asko!!!

Sara: Aio!!

Iker: Aio!!!





 

UNAX MADINA LH 6.MAILAKO PILOTARIA GIPUZKUKO TXAPELDUN


 

XABIRI ELKARRIZETA;




 

ELKARRIZKETA TERE;




bottom of page